Followers

Ads

Sunday, 1 May 2011

Saya Bukan Seorang Pekerja

Suruh itu, Mel buat itu. Suruh ini, Mel buat ini. Bayar? Taklah, percuma aje. Ikhlas? Sungguh, dari hati.

Walaupun bukan sesiapa, walaupun tak beri makna apa-apa, tapi.. Hargai lah apa Mel buat. Sikit pun tak apa. Jangan pandang Mel macam lalat hinggap kat sambal belacan.

Err. Lalat makan pedas? Ahaha. Sekian.

Nota Chup: Selamat Hari Pekerja! Dan selamat datang, Mei. (^_^)



21 comments:

sherah said...

hehe pedas sentap2 entry ni hehe u okay melda? :)

Melda Mohd said...

@sherah

Takde lah sentap mana kot. Okie je ni, Sherah. Mel dah biasa kot diperlakukan sebegini.

Ayatttt. Ahaha~

cham's said...

uiiiiish...kalo lalat chantek camni, i pun nak jadi sambal belacan tu hehehe :P

Melda Mohd said...

@cham's

Aaaaa. Chantek ke? Alamak, kan dah perasan. Ahaha~

Ayie Abash said...

MELDA...YOU ARE MY FRIENDS...OKEY ^_^

Melda Mohd said...

@Ayie Abash

Hikhik. Okie. Thanks, Ayie. =)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
bila lama cut gua balik kampung

DuniakuAbstrak said...

anggap mel lalat hinggap kat sambal belacan takpe lagi, kalau anggap lalat yang hinggap di permukaan tahi kan lagi parah tu

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.visit here^^ nice blog.
Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
(^____^)

Melda Mohd said...

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

Uiks. Balik kampung? Tunggu raya nanti. Ngeee.

...

@DuniakuAbstrak

Haha. Takde lain Ayul ni. Cheese. Agaga~

...

@アヌム ちゃん~~

Thanks for your visit, Anum. Insya Allah, nanti Mel singgah. =)

rafiq said...

lalat kampung ni. original. tolong tu kamu kira kerja jugak. selamat hari pkerja!

Melda Mohd said...

@rafiq

Original? Haha. Haruslah! Tak main lah plastik, silikon bagai. Agaga~

Selamat juga. =)

Heidi Shafiq said...

biar kebaikkan yg kite buat utk Tuhan saje yg nmpk pun sudah memadai n lg bermakna.. :)

Melda Mohd said...

@Heidi Shafiq

Betul lah kan. Dia lebih mengetahui. Thanks ya. =)

hanaahmad said...

oh, ada hari pekerja ya? walaupun aku pekerja tapi bukan hari bahagia buat aku kerana lagi banyak cuti umum, lagi kuranglah aku dapat bercuti. hari cuti umum adalah hari aku bekerja. benci!

Melda Mohd said...

@hanaahmad

Ada lah kot. Tu, dalam kalendar. Hehe.

Cuti umum = hari bekerja? Pulak dah. Jadi sila conteng kalendar tu. Ngee~

Melda Mohd said...
This comment has been removed by the author.
LORD ZARA 札拉 said...

Weee hoo! :)

Melda Mohd said...

@Lord Zara

Gembiranya. Yippie yayoo! =D

Rozami said...

siapa yg suka suruh2 ko?

Melda Mohd said...

@Rozami

Herm. Macam mana nak cakap eh. Mereka yang tak suka Mel ada. Kot. =)