Followers

Ads

Tuesday, 3 May 2011

Jatuh Cinta, Patah Hati

Macam mana ya rasanya bahagia bila jatuh cinta? Macam mana ya rasanya kecewa bila patah hati?

Siapa jatuh cinta? Siapa patah hati? Mel ke?

Eh, bukanlah. Mel jatuh kat bilik air. Bukan jatuh cinta. Mel patah jari. Bukan patah hati. Eh takde lah sampai patah jari ni. Terseliuh sikit aje. 

Tu pun nak kecoh? Eh, suka kita lah! Ahaha.

Nota Chup: Jari terseliuh pun cekal menaip. Gatal! Lol.

15 comments:

Rozami said...

ni mesti lari nak pg berak
haha

oranglidi said...

lagu patah hati oleh kmpulan saujana best.

Melda Mohd said...

@ Rozami

Haha. Kapten la tu prank bagi julap. =p

...

@oranglidi

Best? Dedicate la kat Mel. Ngee..

p.s.: Seronok cuti panjang?

oranglidi said...

ok2. saya dedicate lagu saujana untuk mel. amcam? haha

cuti ape. bizi berkebun skng.

Iera Lollies said...

la,siannye jari terseliuh
tak sempat2 eh nk g bilik air cik melda :)

iEjajEr said...

haha.. its ok lg lau patah jari.. lau patah jari boleh baik cepat.. lau patah hati.. huwaaaaa... susah la nak baik.. ish2.. :D

Melda Mohd said...

@ oranglidi

Ehem ehem. Mekasih ye. Ahaha.

Wah, petani muda. Tahniah tahniah~

...

@ Iera Lollies

Haha. Bilik air saja lah dia attack kan. =p

...

@ Iejajer

Tu la. Betul jugak kan. Selamat lagi hati Mel setakat ni. Ngee.

oranglidi said...

mana tau muda? hahaha.

Melda Mohd said...

@ oranglidi

Tak tau. Takde, typo tadi tu. Afundi oranglidi, kertuuu. Haha.

Entah-entah lagi muda dari Mel tak?

hanaahmad said...

mudah, jatuh cinta itu manis sekali. patah hati? cuba patahkan tangan, apa rasa? sakit tak? haha

Melda Mohd said...

@ hanaahmad

Tak nak cuba, boleh? Ahaha. *Degil*

hanaahmad said...

taknak cuba, tak rasa lah! rugi! haha

Melda Mohd said...

@ hanaahmad

Alamak, kalau tak rasa, rugi ke? Haih, takleh jadi. Mesti cuba, mesti mau? Hikhik~

rafiq said...

mengada-ngada, ada petanda tu? ada orang nak masuk minang kot.

Melda Mohd said...

@ rafiq

Errkk. Memandai je Rafiq ni. Tapi kan, err, ada ke? Ahaha. *Pok kepala Mel* =p