Followers

Ads

Tuesday, 26 April 2011

Tok Ma Wilca

Baru balik dari hospital. Eh bukan Mel. Mel hantar Tok Ma. Rawatan susulan. Jumpa doktor, jumpa consultant. Check itu, check ini. So Mel kena lah tolak sana, tolak sini. Tolak ape? Tok Ma naik wheel chair lah.

Lama? Tentu lah. Tahu berapa ramai yang queue tadi? Mel pun tak tahu. Ngee. Tapi Mel pegang nombor giliran tiga puluh enam. Tu pun dua jam tunggu. Haih, nak yang percuma kenalah bayar dengan masa. Kan?

Punya lah lama menunggu. Sejuk pun sampai ke tulang. Tu la Melda, lain kali pakai tebal-tebal, labuh-labuh sikit ke. Haip, Mel tak pakai mini-mini okie. Sila jangan ragu-ragu di situ. *Wink*

Nota Chup:
Kalau Tok Ma tahu Mel letak 'Wilca' kat nama dia, tambah setimbun lagi benci dia. Hik~


5 comments:

oranglidi said...

ahaha.. ni pegi klinik krajaan ka? klinik krajaan mmg lama la kna tnggu.

kim slm sama tuk ma. hehehe. xleh blah pnggil wilcha.

Rozami said...

mini2 tu tahap mana? tu nak tau

rafiq said...

wilca dengan wilchair jauh ok. nak kurang sejuk tmbahkan lemak di badan. auto panas.

sue. said...

hehe...tok ma pakai wilca ke syg..?..ngeee.....nnt kem slm dia na..semoga dia sihat sejahtera selalu...tau..

Melda Mohd said...

@oranglidi

Yep, hospital kerajaan. Tak boleh eh panggil wilca? Ahaha.

Insya Allah, salam disampaikan. =)

...

@Rozami

Mini tahap mana? Mini market kot. Ngeee. =p

...

@rafiq

Badan tak pandai serap lemak. Tu lah masalahnya. Isk..

...

@sue

Baru ni je pakai wheelchair. Huhu. Insya Allah. Terima kasih, dear. =)