Followers

Ads

Sunday, 24 April 2011

Ahad untuk Berehat

Ahad datang lagi. Yesssss, boleh rehat hari ni. Macam lah hari lain kerja. Agaga.

Semalam dinner okay, tapi kalau tahu, memang Mel tak nak pergi. T_T

Tapi dah lepas kan. Okay lah. Malas nak fikir. Orang ni memang suka cakap ikut suka dia. Macam Mel ni tak ada perasaan. Mel memang tak pandai macam orang lain. Tapi tak ada lah sampai tahap tak faham bahasa. Tak perlu lah ulang benda yang sama setiap kali jumpa. I'm sick of them. Grrr~

Nota Chup: Malam ni harap boleh tidur lena.


12 comments:

oranglidi said...

hahaha. layankan je org gitu. yg pnting kita adalah kita. cheee.. awat aku komen mcmni. haha.

Melda Mohd said...

@oranglidi

Layankan? Penat dah jadi pelayan tak bertauliah. Adesss.

Haha. Tu la pasal. Tak kenal lagi oranglidi ni macam mana. ;)

oranglidi said...

hahaha. tiba2 pelayan plak. tak kenal takpa. haha.

Melda Mohd said...

@oranglidi

Segan pulak. Oranglidi kan terkenal. =)

oranglidi said...

hahaha! tu mngarut dhtu. gi tidur2

Melda Mohd said...

@oranglidi

Hikhik. Sembang dua pulak kita kat sini eh.

Tidur? Ala rilek lah. Waktu Malaysia baru nak 9.30 kot.

Firol said...

masa untuk bermalasan...itulah ahad

Melda Mohd said...

@Firol

Ey? Mel hari-hari malas. Macam mana tu? =p

sekamar rindu said...

salam..

ya..ahad..best leh rehat,,,

** folo ur blog..

Rozami said...

dah bosan ker kena pesan benda yang sama. mungkin kurang trust kot

rafiq said...

ooo baru tau oranglidi ngan melda ada conection kat sini.

manja2 gitu.

Melda Mohd said...

@sekamar rindu

Salam juga. Wah nama, banyak betul rindunya. Hehe. Thanks follow =)

...

@Rozami

Bukan pesan. Lebih kepada perli. Err caci, kot. Haih~

...

@rafiq

Err. Mana ada. Tak ada, tak ada. Hikhik~ *Innocent*